safargardi safargardi .

safargardi

معروف ترين مراكز خريد شهر پاريس

محله‌ لا‌دفانس
محله لا‌دفانس كه به بزرگترين منطقه‌ تجاري اقتصادي اروپا معروف است در نزديكي خيابان شانزه ليزه در حومه‌ غربي شهر پاريس قرار دارد. در واقع اين خيابان نيز در امتداد محور شانزه‌ ليزه بوده و ميزبان بسياري از شركت‌هاي رده اول جهان است. جالب است بدانيد كه؛ اين خيابان به نيويوركِ پاريس شهرت دارد.
يكي از بهترين مراكز خريد فرانسه، «كواتر تمپس» يا مركز خريد «چهار‌فصل»، در اين منطقه قرار دارد. بسياري از برند‌هاي معتبر دنيا از جمله زارا، گپ، مانگو و ليوايز تا گس، سواچ، فسيل، لاكوست و همچنين برند‌هاي فرانسوي مثل لوازم آرايشي ايو‌روشه و كيف و كمربند‌هاي لنسل در كواتر شعبه دارند.
اگر فرزند كوچكتان را به همراه داريد، فروشگاه‌هاي اسباب‌بازي و رستوران‌ها و كافه‌هاي رنگارنگ مثل مك ‌دونالد و استارباكس حتما خوشحالشان خواهد كرد. كواتر، يك سينما هم دارد كه فيلم‌ها را به زبان انگليسي پخش مي‌كند.

 

خريدي فوق العاده در شهر پاريس


گالري لافايت
گالري لافايت پاريس نام يك فروشگاه معروف و پرآوازه فرانسوي است كه در بلوار اوسمن در منطقه نه شهر پاريس قرار دارد. گالري لافايت پاريس يكي از باشكوه ترين مجتمع هاي تجاري شهر پاريس مي باشد.
سفربين پيشنهاد مي كند گالري لافايِت پاريس را طي بازديدتان از پاريس از دست ندهيد، حتي اگر علاقه خاصي به رديف بزرگ برندهاي مختلف لباس، جواهرات، لوازم آرايشي و … نداريد، خود ساختمان به تنهايي بسيار حائز اهميت و قابل‌توجه است. اگر در نزديكي كريسمس به شهر پاريس سفر كنيد، اين فروشگاه را با ظاهري كاملا متفاوت و هيجان انگيز خواهيد ديد.

 

خريدي فوق العاده در شهر پاريس


محله‌ مون‌پارناس
محله مون ‌پارناس نيز يكي از محله هاي معروف شهر پاريس است. محله‌اي در ساحل چپ رود سن كه به خاطر استوديو‌هاي موسيقي و كافه‌هايش معروف است. نام مون‌ پارناس احتمالا به دليل وجود ايستگاه بزرگ متروي «مون ‌پارناس» و يكي از بلند‌ترين آسمان‌خراش‌هاي تور اروپا، يعني برج مون ‌پارناس برايتان آشنا باشد.
در مركز خريد مون‌ پارناس مجموعه‌اي از مبلمان و لوازم شيك خانه و آشپزخانه و همچنين فروشگاه‌هاي مد و لباس نه چندان گران خواهيد ديد. «رِن» (Rue d Rennes) را هم فراموش نكنيد، خياباني پر از مغازه‌هاي شيك كه بلوار «سن ژرمن» را به مون‌ پارناس متصل مي‌كند. به جز برند‌هاي جهاني مثل زارا و اچ‌اند‌ام، تعداد زيادي بوتيك‌هاي كوچك پاريسي و حدود بيست و پنج كفش‌ فروشي محشر هم در اين خيابان حضور دارند. اگر بخواهيد كمي ازشهر پاريس به كمد لباستان اضافه كنيد، جايش همين‌جا‌ست.

 

خريدي فوق العاده در شهر پاريس

 

---------------------------

گرداوري و تنظيم : سفربين

مطالب مرتبط :


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۲:۲۴ توسط:samaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :