safargardi safargardi .

safargardi

فستيوال گل لاله استانبول

نوروز97 در كنار فستيوال گل لاله استانبول

تور داخلي ارزان
گل لاله داراي حدود صد تا صد و پنجاه گونه مختلف مي‌باشد.محل اصلي رويش  گل لالهٔ در آسياي مركزي مي‌باشد. گل لاله بيشتر در كشورهاي افغانستان، تركيه، ايران و غرب سوريه و همچنين در سواحل درياچه آرال رشد مي‌كند. گل لاله در بين كشورهاي اسلامي همچون ايران و تركيه اهميت بخصوصي دارد.فستيوال گل لاله استانبول رويدادي است كه همه‌ ساله در سرتاسر جهان و بخصوص شهر استانبول  در آغاز فصل بهار برگزار مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۱:۳۰ توسط:samaneh موضوع:

معروف ترين مراكز خريد شهر پاريس

خريدي فوق العاده در شهر پاريس

تور لحظه آخري ارزان

يكي از تفريحات رايج گردشگران تور فرانسه در هنگام سفر به شهر پاريس، بازديد از مراكز خريد مي باشد. سفربين در اين مقاله قصد دارد معروف ترين مراكز خريد پاريس را به شما گردشگران تور فرانسه معرفي كند تا در هنگام سفر به شهر پاريس جهت خريد به آنها مراجعه نماييد. پس در ادامه با سفربين همراه باشيد كه با جزييات بيشتر اين مراكز خريد آشنا شويد.
خيابان شانزه ليزه
خيابان شانزه ليزه زيباترين خيابان شهر پاريس مي باشد كه يكي از جاذبه هاي گردشگري مهم پاريس به شمار مي رود. و همين طور خيابان شانزه ليزه پاريس يكي از مهمترين و زيباترين مراكز خريد پاريس مي باشد.
گران‌ترين برند‌هاي جهان از جمله لويي‌ويتون، هوگو باس، مرسدس بنز، شنل و كارتيه همگي در خيابان شانزه ليزه پاريس جمع شده‌اند و بزرگترين فروشگاه آديداس جهان هم همين‌جا‌ست. در خيابان شانزه‌رليزه پاريس مي‌توانيد اجناسي با قيمت مناسب هم پيدا كنيد؛ برند‌هاي آشنايي مثل زارا، گپ و بنتون فروشگاه‌هاي بزرگي در اين خيابان دارند. اگر هم به دنبال خريد عطر و ادكلن و لوازم آرايشي مرغوب هستيد، مي توانيد در فروشگاه «سفورا» كه از برندهاي آرايشي مشهور فرانسوي است خريد كنيد.
خيابان شانزه ليزه پاريس قطعا يكي از اصلي ترين خيابان هاي خريد در پاريس است.در ابتدا و انتهاي خيابان شانزه ليزه پاريس جاذبه هاي گردشگري معروفي نظير طاق پيروزي و باغ تويلري و موزه لوور پاريس قرار دارد. بنابراين اگر قصد خريد در اين خيابان را داريد، سفربين پيشنهاد مي كند از يك سمت شروع كنيد و تا انتهاي خيابان را طي كنيد، تا هم از جاذبه هاي گردشگري ديدن كرده باشيد و هم خريدتان را انجام دهيد.

 

خريدي فوق العاده در شهر پاريس


تور استانبول


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۲:۲۴ توسط:samaneh موضوع:

درياچه اوباري بهشتي در دل جهنم

درياچه اي رويايي در دل كوير ليبي

تور داخلي ارزان


در ميان جلوه‌هاي گوناگون طبيعت، بيابان و كوير شايد آن گونه كه بايد و شايد جلب توجه نكند. بي‌شك نمي‌توان منكر زيبايي و شكوه اين چشم انداز خيالي شد. جايي كه همه چيز ساده اما در عين حال پر رمز و راز جلوه مي‌كند. در اين مقاله درياچه اي را به شما معرفي مي كنيم كه در دل كوير قرار دارد يعني با يك تور طبيعت گردي هم كويرگردي مي كند و هم مي توانيد از طبيعت سرسبز و بكر درياچه شني اوباري لذت ببريد.

 

درياچه اي رويايي در دل كوير ليبي

 

اخذ ويزاي دبي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۹:۵۴ توسط:samaneh موضوع:

سواحل خيره كننده جزيره لنكاوي

برترين تفريحات جزيره لنكاوي

تور خارجي مالزي


اگر به دنبال مكاني نسبتا قابل دسترس تر به ايران براي تعطيلات نوروز97 خود هستيد؛ جزيره لنكاوي مالزي مكاني پر از زيبايي هاي طبيعي، تفريحات آبي و هيجان انگيز و گرماي مطبوع، خواهد بود.

جزيره لنكاوي در واقع به مجموعه اي با بيش از صد جزيره گفته مي شود؛ كه در تنگه مالاكا، در سواحل شمال غربي كشور مالزي واقع شده است. جزيره لنكاوي با زيبايي محسور كننده طبيعي، سواحل زيبا و… جايي مناسب براي علاقمندان طبيعت و فعاليت هاي اين حوزه است. در ادامه با سفربين همراه باشيد كه برترين تفريح هاي ممكن درجزيره لنكاوي مالزي را به شما معرفي كنيم.

 

برترين تفريحات جزيره لنكاوي

تور لحظه آخري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۴:۴۱ توسط:samaneh موضوع:

تبريز شهر هزار رنگ شيريني

تاريخ شيريني پزي در ايران

تور داخلي ارزان

قبل از اينكه به معرفي شيريني تبريز بپردازيم، بد نيست چند خطي از تاريخ شيريني پزي در ايران بدانيم. ايراني ها به واسطه مجالس عروسي و عذاي پر رونقي كه داشتند، متناسب با آن بهاي زيادي به شيريني ميدادند. به طوري كه در عروسي ها كيك و كلوچه ها رسم بوده و در مراسم عذاداري حلوا و غيره. اما اين ذوق و سليقه رنگ و بوي حرفه اي به خودش نگرفت تا زمان ناصرالدين شاه. شاهِ شهيد، به شيريني جات علاقمند بود و حسابي در جهت بالاتر بردن كيفيت قند و شكر در ايران همت كرد. به مرور در شهرهايي مثل يزد، قزوين، تبريز و كرمان افراد خوش ذوقي مثل حاج خليفه در يزد دست بكار

شدند و اين هنر را به صنعت تبديل كردند.
اين شد كه ايران پيوسته تبديل به خوان هزار رنگ شيريني جات در خاورميانه شد. بنابراين با سفربين همراه شويد كه به سراغ شيريني جات تبريز برويم و با تعدادي از ان ها آشنا شويد.

 

تاريخ شيريني پزي در ايران

تور استانبول


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۰۶:۰۳ توسط:samaneh موضوع: